Антошкіна Л. І. Стратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для ВНЗ / Л. І. Антошкіна, О. П. Сологуб, І. О. Тарлопов, В. Ю. Фролова; Бердян. ун-т менеджменту і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2013. - 278, [1] c. - Бібліогр.: с. 272-[279] - укp.Розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи стратегічного маркетингу. Досліджено питання, пов'язані зі стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства, її формуванням та обгрунтуванням. Розкрито сутність і значення стратегічного маркетингу, його місце у структурі стратегічного менеджменту фірми, сучасні вимоги до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто методи аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг фірми. Висвітлено сутність, зміст і різновиди маркетингових стратегій сегментації та вибору цільового ринку, маркетингових стратегій росту, маркетингових стратегій диференціації та позиціювання, конкурентних стратегій. Розглянуто маркетинговий інструментарій управління портфелем бізнесу фірми. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.357 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778700 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|