РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000428945<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Антошкіна Л. І. 
Стратегічний маркетинг : навч.-метод. посіб. для ВНЗ / Л. І. Антошкіна, О. П. Сологуб, І. О. Тарлопов, В. Ю. Фролова; Бердян. ун-т менеджменту і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2013. - 278, [1] c. - Бібліогр.: с. 272-[279] - укp.

Розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи стратегічного маркетингу. Досліджено питання, пов'язані зі стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства, її формуванням та обгрунтуванням. Розкрито сутність і значення стратегічного маркетингу, його місце у структурі стратегічного менеджменту фірми, сучасні вимоги до управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто методи аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг фірми. Висвітлено сутність, зміст і різновиди маркетингових стратегій сегментації та вибору цільового ринку, маркетингових стратегій росту, маркетингових стратегій диференціації та позиціювання, конкурентних стратегій. Розглянуто маркетинговий інструментарій управління портфелем бізнесу фірми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778700 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського