Цимбалару А. Д. Педагогічне проектування освітнього простору в школі I ступеня: теорія і практика : монографія / А. Д. Цимбалару; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2013. - 691 c. - Бібліогр.: с. 508-554 - укp.Викладено теоретико-методичні засади проектування освітнього простору молодших школярів у межах ЗНЗ. Розкрито сутність основних понять з проблеми дослідження, обгрунтовано структуру освітнього простору в школі І ступеня, а також специфіку його цілеспрямованого створення. Висвітлено стан досліджуваного феномену у вітчизняній і зарубіжній практиці. Подано змодельовану систему педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня. Охарактеризовано її концептуальні, змістові та процесуальні компоненти. Презентовано дидактичні (базову і варіативні) моделі освітнього простору в початковій ланці школи, які впроваджувались у процесі експериментального дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА778751 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|