Саад Мулкат А. М. Вплив друкованих засобів масової інформації на електоральну поведінку громадян України / А. М. Саад Мулкат; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 1999. - № 1. - С. 149-151. - укp.Зазначено, що друковані засоби масової інформації безпосередньо впливають на електоральну поведінку населення України. Преса, яка є частиною інституціональної структури суспільства, може формувати настрої аудиторії в передвиборчий період. Більше того, друковані засоби масової інформації спроможні моделювати електоральний вибір аудиторії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ч612
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|