РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000429177<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Саад Мулкат А. М. 
Вплив друкованих засобів масової інформації на електоральну поведінку громадян України / А. М. Саад Мулкат; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 1999. - № 1. - С. 149-151. - укp.

Зазначено, що друковані засоби масової інформації безпосередньо впливають на електоральну поведінку населення України. Преса, яка є частиною інституціональної структури суспільства, може формувати настрої аудиторії в передвиборчий період. Більше того, друковані засоби масової інформації спроможні моделювати електоральний вибір аудиторії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ч612

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського