Бойчук І. В. Особливості застосування маркетингу малими виробничими підприємствами галузі рекламної поліграфії / І. В. Бойчук, І. О. Єрмолаєв; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2004. - № 7. - С. 133-135. - укp.
Розглянуто особливості маркетингової діяльності малих рекламно-виробничих поліграфічних підприємств.
Шифр НБУВ: Ж70173Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"