Дубодєлова А. В. Сучасні технології прямого маркетингу / А. В. Дубодєлова, Н. І. Передерієнко; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2001. - № 4. - С. 121-123. - укp.
Розглянуто сутність, переваги та сфери застосування технологій прямого маркетингу, визначено умови його розвитку на вітчизняному ринку.
Шифр НБУВ: Ж70173Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"