Мешко Н. П. Обеспечение маркетинговой программы как главный фактор реализации маркетингового подхода к деятельности предприятия / Н. П. Мешко // Актуал. проблеми економіки. - 2000. - № 7. - С. 70-79. - Библиогр.: 5 назв. - рус.
Розглянуто питання реалізації маркетингового підходу до діяльності підприємств, а також наведено рекомендації з метою її удосконалення.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"