Серкутан Т. В. Проблеми інформаційного забезпечення маркетингу інновацій на підприємстві / Т. В. Серкутан // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9. - С. 184-187. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Висвітлено питання про необхідність створення на підприємстві інформаційної системи пошуку і впровадження технічних новинок та удосконалень, заснованих на принципах маркетингу.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"