Прохницька Г. Л. Основні кон'юнктуроутворюючі фактори вітчизняного ринку легкових автомобілів / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9. - С. 98-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Здійснено спробу виділити та згрупувати основні фактори, які впливають на стан українського автомобільного ринку. Проведено дослідження властивостей автомобіля як товару та специфіки автомобільного ринку. Розкрито механізм дії різних факторів на стан ринку автомобілів та показано деякі характерні риси вітчизняного автомобільного ринку.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"