Харламова Г. О. Інвестиційний маркетинг і моніторинг галузей промисловості України / Г. О. Харламова // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 3. - С. 68-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Запропоновано новий ракурс інвестиційного маркетингу при розробці інвестиційної політики України - застосування інвестиційного мезомаркетингу. Надано результати моніторингу інвестиційної привабливості галузей промисловості України. Запропоновано нові стратегії інвестиційної політики приваблення іноземних інвесторів у промисловість України на підставі результатів моніторингу.
Шифр НБУВ: Ж69817Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"