Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432510<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Черчик Л. М. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів / Л. М. Черчик // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 1. - С. 95-103. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Викладено основні положення нового маркетингового напрямку - маркетингу рекреаційних територій, який розглядається як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних ресурсів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|