РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432512<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щербань В. М. 
Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління / В. М. Щербань // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 5. - С. 89-94. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано стан впровадження маркетингових технологій у процес державного управління. Розроблено структурну схему основних напрямків управлінської діяльності державних службовців за маркетинговими принципами. Запропоновано методику та систему створення структури управління з адаптованим до неї координаційним маркетинговим центром.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського