Барабаш О. В. Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях / О. В. Барабаш // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 9. - С. 101-106. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.
Обурунтовано необхідність культурної інтерпретації споживача з урахуванням чинників прихованого характеру, неекономічних чинників, а також дослідження культурної складової макросередовища у процесі проведення маркетингового аналізу.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"