РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432519<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Барабаш О. В. 
Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях / О. В. Барабаш // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 9. - С. 101-106. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обурунтовано необхідність культурної інтерпретації споживача з урахуванням чинників прихованого характеру, неекономічних чинників, а також дослідження культурної складової макросередовища у процесі проведення маркетингового аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського