РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432555<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Виноградов О. А. 
Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств / О. А. Виноградов // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 68-75. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто питання формування функціонального механізму маркетингу інноваційної діяльності у циклі розробки нових продуктів на підприємствах корпоративного типу. Проаналізовано маркетинговий підхід у сфері інноваційної діяльності та взаємодію сфер маркетингу, науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, виробництво й управління в інноваційному циклі розробки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського