![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000432555<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Виноградов О. А. Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств / О. А. Виноградов // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 12. - С. 68-75. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.Розглянуто питання формування функціонального механізму маркетингу інноваційної діяльності у циклі розробки нових продуктів на підприємствах корпоративного типу. Проаналізовано маркетинговий підхід у сфері інноваційної діяльності та взаємодію сфер маркетингу, науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи, виробництво й управління в інноваційному циклі розробки. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|