Єрмошенко М. М. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях / М. М. Єрмошенко // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 9. - С. 73-80. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.
Проаналізовано та виявлено особливості посередницької діяльності як об'єкта маркетингового менеджменту; розроблено та обурунтовано структуру механізму маркетингового управління, яка відповідає сучасним умовам господарювання. Запропоновано шляхи вдосконалення цього механізму в посередницьких фірмах України.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"