Жуков С. А. Аутсорсинг як система співпраці між регіональним інформаційно-маркетинговим центром і підприємництвом регіону / С. А. Жуков // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 10. - С. 238-246. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Проаналізовано основні класифікаційні види аутсорсингу. На базі цього аналізу вперше досліджено інформаційно-маркетинговий аутсорсинг, а також обгрунтовано доцільність використання цього виду аутсорсингу підприємствами регіону.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"