Ус М. Ф. Використання маркетингових методів для розробки інформаційних технологій навчання / М. Ф. Ус, О. М. Аблязова, Н. Л. Костьян // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 12. - С. 185-192. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто методи маркетингових досліджень освітніх послуг і знань як товару з метою використання результатів цих досліджень в управлінні автоматизованими системами навчання - інтелектуальними тьюторами.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"