РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000433325<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дмитрук О. В. 
Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств / О. В. Дмитрук // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 9. - С. 108-112. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто маркетингові комунікації як важливу складову діяльності рекреаційно-туристичного підприємства, обгрунтовано доцільність їх використання для досягнення успіху на видовому ринку. Управлінцям рекреаційно-туристичних підприємств запропоновано здійснювати постійний перегляд існуючої комунікаційної стратегії, застосовувати змішані стратегії, які дозволять сформувати тактику та ефективний план дій маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського