Мельник О. М. Асортиментна стратегія ефективності туристичних організацій / О. М. Мельник // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 8. - С. 140-144. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
Розглянуто стратегічні основи асортиментної політики, її спрямування та цілі використання в туристичних організаціях у цілому на ринку. Проаналізовано розвиток туристичних галузей у світі, визначено роль і місце розвитку туристичного бізнесу в Україні.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"