Божкова В. В. Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств / В. В. Божкова // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 48-53. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Запропоновано визначення механізму стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств. Узагальнено й охарактеризовано основні чинники впливу на процес стратегічного планування на підприємствах. Запропоновано тривимірну модель й узагальнену схему механізму стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"