РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434092<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Божкова В. В. 
Механізм стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств / В. В. Божкова // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 48-53. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Запропоновано визначення механізму стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств. Узагальнено й охарактеризовано основні чинники впливу на процес стратегічного планування на підприємствах. Запропоновано тривимірну модель й узагальнену схему механізму стратегічного планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського