Гольцев Д. Г. Модель позиционного маркетинга рынка сбыта качественных товаров / Д. Г. Гольцев // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 61-68. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Предложена модель позиционирования товара на рынке сбыта, в основе которой лежит оценочная трехмерная матрица, включающая три основных свойства товара: качество, цену, ограничения. Такая модель дает широкие возможности для определения позиций товара на рынке в процессе проведения маркетинговых исследований. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|