Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434233<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 10. - С. 58-63. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто вплив особливостей галузі на комплекс маркетингу туристичних послуг, визначено складові комплексу маркетингу саме для туристичних підприємств, конкретизовано та систематизовано понятійний апарат, а також визначено місце маркетингових комунікацій у комплексі маркетингу туристичних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|