Унинець О. М. Фінансовий маркетинг: теоретичні аспекти / О. М. Унинець // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 6. - С. 255-259. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.
Узагальнено теоретико-методологічні підходи до трактування сутності фінансового маркетингу, визначено його функції та окреслено особливості реалізації стратегій фінансового маркетингу на окремих сегментах фінансового ринку за умов глобалізації.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"