Krupa K. W. New economy - new dilemma / K. W. Krupa // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 329-334. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.Доведено, що актуальні дані стосовно використання доданої економічної вартості, що є відносно новим інструментом фінансового управління, доволі суперечливі. Проаналізовано визначення вартості, ризику та висунено припущення, що відсутньою ланкою в процесі нарахування доданої вартості є продуктивність, є загальновизнаним двигуном економічного зростання. На перший погляд, додана економічна вартість - доволі потужний та новий інструмент фінансового управління, який успішно використовується переважно відомими корпораціями. Але якщо придивитися краще, додана вартість - далеко не панацея від усіх бід, як стверджують її прибічники. І дійсно, "бренд" і "додана вартість" є нічим іншим, як розумним (та прибутковим) переформулюванням старих бізнес-принципів. "Coca-Cola", яка одна з перших почала використовувати механізм доданої економічної вартості, у 1981 р. мала вартість однієї акції 3 дол. США, яка згодом виросла до 60 дол. США. Більш того, її ринкова додана вартість, що розраховується як ринкова вартість всіх акцій на противагу балансовій вартості, також виросла, і в десятки разів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.413.872 + У9(7СПО)261.413.872
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|