Melnyk V. Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs / V. Melnyk // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 415-420. - Бібліогр.: с. 419-420 - англ.Показано, що незважаючи на те, що безліч компаній по всьому світу витрачають величезні кошти на програми заохочення постійних клієнтів, багато з них досі не можуть досягти бажаної ефективності. Це часто пов'язано з тим, що більшість цих програм побудовано на наданні матеріального заохочення (наприклад, надання знижок та накопичення балів, які згодом можуть бути обмінені на товари або послуги), що є досить витратним для компаній і часто не окупає вкладених інвестицій. Останні тенденції в зарубіжній практиці і наукових дослідженнях спрямовані на вивчення умов, за яких матеріальні стимули можуть бути повністю або частково замінені на стимули психологічні (наприклад, організація заходів виключно для постійних клієнтів, персоніфікація сервісу), які є набагато менш витратними для компаній. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|