РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434818<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Melnyk V. 
Recent trends in research and practice of customer loyalty and loyalty programs / V. Melnyk // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 415-420. - Бібліогр.: с. 419-420 - англ.

Показано, що незважаючи на те, що безліч компаній по всьому світу витрачають величезні кошти на програми заохочення постійних клієнтів, багато з них досі не можуть досягти бажаної ефективності. Це часто пов'язано з тим, що більшість цих програм побудовано на наданні матеріального заохочення (наприклад, надання знижок та накопичення балів, які згодом можуть бути обмінені на товари або послуги), що є досить витратним для компаній і часто не окупає вкладених інвестицій. Останні тенденції в зарубіжній практиці і наукових дослідженнях спрямовані на вивчення умов, за яких матеріальні стимули можуть бути повністю або частково замінені на стимули психологічні (наприклад, організація заходів виключно для постійних клієнтів, персоніфікація сервісу), які є набагато менш витратними для компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського