Chi-Ming Huang Relationship between marketing strategy, brand equity and consumer motivation: a case study on sports & health clubs / Chi-Ming Huang // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 463-473. - Бібліогр.: с. 473 - англ.Проведено дослідження, присвячене маркетинговим стратегіям та мотивації споживачів. Анкети було розповсюджено безпосередньо у спортивному клубі шляхом випадкової вибірки. Цільова аудиторія - менеджмент, персонал та клієнти клубу; загальна кількість анкет - 500. Повернено 217, тобто 43 %. Результати опитування показали, що маркетингові стратегії позитивно корелюють з мотивацією споживачів, вартість бренду має значну позитивну кореляцію з маркетинговими стратегіями та споживчою мотивацією, а також є суттєвим фактором впливу на них. За результатами дослідження запропоновано рекомендації для спортивних клубів, що переглядають свої маркетингові стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|