РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434820<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Chi-Ming Huang 
Relationship between marketing strategy, brand equity and consumer motivation: a case study on sports & health clubs / Chi-Ming Huang // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 11. - С. 463-473. - Бібліогр.: с. 473 - англ.

Проведено дослідження, присвячене маркетинговим стратегіям та мотивації споживачів. Анкети було розповсюджено безпосередньо у спортивному клубі шляхом випадкової вибірки. Цільова аудиторія - менеджмент, персонал та клієнти клубу; загальна кількість анкет - 500. Повернено 217, тобто 43 %. Результати опитування показали, що маркетингові стратегії позитивно корелюють з мотивацією споживачів, вартість бренду має значну позитивну кореляцію з маркетинговими стратегіями та споживчою мотивацією, а також є суттєвим фактором впливу на них. За результатами дослідження запропоновано рекомендації для спортивних клубів, що переглядають свої маркетингові стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського