РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434827<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Imran Anwar Mir 
Role of humor-based advertising in a crisis economy / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Бібліогр.: с. 412-414 - англ.

Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики. Результаты исследования показали, что в условиях экономического кризиса юмористическая реклама с элементом новизны положительно влияет на отношение потребителей к телевизионной рекламе в целом. Юмористическая реклама с экономическим акцентом не имеет такого положительного влияния, однако она позитивно влияет на намерения приобрести рекламируемый продукт. Для подтверждения выводов данного исследования рекомендуется повторить его в других развивающихся странах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського