Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000434827<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Imran Anwar Mir Role of humor-based advertising in a crisis economy / Imran Anwar Mir, Muhammad Bashir Khan // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 406-414. - Бібліогр.: с. 412-414 - англ.Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики. Результаты исследования показали, что в условиях экономического кризиса юмористическая реклама с элементом новизны положительно влияет на отношение потребителей к телевизионной рекламе в целом. Юмористическая реклама с экономическим акцентом не имеет такого положительного влияния, однако она позитивно влияет на намерения приобрести рекламируемый продукт. Для подтверждения выводов данного исследования рекомендуется повторить его в других развивающихся странах. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|