Fang-Pei Nieh The effect of service quality on customer satisfaction in catering industry / Fang-Pei Nieh // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2. - С. 421-430. - Бібліогр.: c. 429-430 - англ.Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу. Для цього: проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерингу; визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено 357. З них 39 є недійсними, 318 - дійсними, процент відгуку - 63,6 %. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У544.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|