Alicia Izquierdo-Yusta Understanding online customer repurchasing intention: analysis of convenience and trust and their moderating role / Alicia Izquierdo-Yusta, Maria Pilar Martinez-Ruiz , Ana Isabel Jimenez-Zarco // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 12. - С. 369-375. - Бібліогр.: с. 374-375 - англ.Продемонстровано, яким чином фактори зручності та довіри впливають на намір повторної покупки. Ці фактори згладжують вплив таких факторів, як сприйняття корисності, суб'єктивні норми та ризик. Останній фактор, у свою чергу, згладжує вплив зручності на намір повторної покупки. Моделювання підкріплено реальними даними по сектору послуг. Результати дослідження показали, що фактор зручності є найбільш вагомим завдяки своєму як прямому, так і опосередкованому впливу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|