РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000435090<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Yu-Lun Hsu 
The efficacy of online group buying web-sites in travel industry marketing: the case of Groupon.com / Yu-Lun Hsu, Kuan-Yu Chen, Yu-San Ting // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 7. - С. 519-527. - Бібліогр.: с. 526-527 - англ.

Исследована эффективность "Groupon" как маркетинговой площадки для индустрии туризма. Туристические фирмы продают свои услуги на "Groupon" в секции "Getaway". В качестве новой маркетинговой онлайновой площадки это может быть возможностью для турфирм поднять уровень продаж, увеличить свою долю на рынке и повысить конкурентоспособность. Важно определить, насколько полезен этот сайт групповой закупки для турфирм, через оценивание его принципов действия и прогнозируемых стоимости, убытков и прибылей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського