Григорук П. М. Концептуальні засади формування інформаційного забезпечення маркетингових рішень в умовах розвитку інформаційного суспільства / П. М. Григорук // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 16-26. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.
Розглянуто питання формування інформаційної підтримки маркетингових рішень. Визначено сутність маркетингових рішень. Досліджено вплив процесів інформатизації на інформаційне забезпечення. Сформульовано концептуальні засади побудови інформаційного забезпечення, наведено їх стислу характеристику.
Шифр НБУВ: Ж23291Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"