РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000435650<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Rakic B. 
Marketing challenges at the beginning of XXI century / B. Rakic, M. Rakic // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 446-455. - Бібліогр.: 455 назв. - англ.

Рассмотрены задачи развития маркетинга в начале XXI века. Основные задачи маркетинга, с которыми сталкиваются теоретики и практики: во-первых, обеспечение ключевой роли маркетинга в определении и реализации бизнес-стратегии, интеграции и целостного маркетинга, во-вторых, глобализация и глобальный маркетинг транснациональных корпораций, в-третьих, процесс перехода в цифровой формат, Интернет, на другие цифровые носители и онлайн-маркетинг, в-четвертых, создание уникальной ценности при участии клиентов и персонализированный маркетинг, и в-пятых, процесс устойчивого развития и устойчивого маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського