Осика О. В. Психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра / О. В. Осика // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 180-190. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра. Наведено класифікацію психокорекційних засобів за характером спрямованості, змістом, формою; умови індивідуальної психокорекції, методи індивідуального психокорекційного впливу. Окреслено специфічні риси корекційного процесу, принципи складання психокорекційних програм. Охарактеризовано провідні механізми корекційного впливу: повідомлення інформації; навіювання надії; універсальність страждань, переживань і розуміння школярем того, що він не самотній; альтруїзм; корегувальні рекапітуляції первісної сімейної групи; розвиток техніки міжособистісного спілкування; імітаційна поведінка; інтерперсональний вплив; групова згуртованість; катарсис; корегувальні емоційні переживання; конфронтація; научіння. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990,63 + Ю984.92 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|