Чорій М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розкрито суть поняття "туристська дестинація", доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їх переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|