Кисіль С. В. Формування рейтингу додаткових послуг вокзалів з метою підвищення їх доходності / С. В. Кисіль // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 50-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Рейтинг дозволяє виявити основні проблеми в існуючих додаткових послугах вокзалів. По-перше, необхідно звернути увагу на підвищення якості обслуговування та надання послуги платного туалету для недопущення зниження доходів та зменшення кількості клієнтів. По-друге, навіть у разі високої якості послуги стосовно, наприклад, конференц-залу, необхідно додаткові заходи для зростання попиту, наприклад, більш активну маркетингову політику. Така послуга, як чищення взуття не користується попитом та має досить низький рівень якості, тому доцільним є її виключення зі списку додаткових послуг вокзалів. Цінність рейтингу додає і його універсальність, він може бути побудований для різної кількості послуг та за будь-якими потрібними критеріями. Систематичне формування таких рейтингів надасть змогу своєчасно проводити моніторинг додаткових послуг та звертати увагу на потреби та побажання пасажирів, а разом з тим і дозволить підвищити доходність існуючих додаткових послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.103.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|