![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000437064<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Фомін О. В. Математичні моделі зміни основних показників базових несучих елементів кузовів напіввагонів / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, Р. Ю. Дьомін, В. В. Фомін, Г. П. Бородай, О. В. Бурлуцький // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 95-104. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Визначені та наведені математичні моделі/закономірності, які описують зміну основних показників (моментів опору та матеріалоємності) базових несучих профілів кузовів напіввагонів доцільно використовувати у разі: уточнення початкової міцності кузова, побудови і оцінювання несучої здатності та надійності їх елементів в експлуатації з урахуванням корозійного зносу. Також їх можна використовувати під час проведення робіт з підсилення окремих ділянок елементів (наприклад підсилення шляхом приварювання поздовжньої накладки на вертикальні стійки стін бокових у місцях їх з'єднання з нижнім обв'язуванням) що надасть змогу підвищити ефективність та точність таких робіт. Розглянуті несучі профілі є базовими і в інших конструкціях кузовів вантажних вагонів, тому одержані результати можна використовувати і під час проектування/експертного оцінювання несучих систем та інших типів вантажних вагонів. З урахуванням сучасних можливостей обчислювальної техніки та перспективних напрямків розвитку науково-дослідної та інженерної практики доцільно в подальшому провести роботи з автоматизації процедур визначення несучої здатності базових елементів та конструкції кузова вагону в цілому. Розроблена послідовність дій під час визначення математичних моделей є універсальною і тому може бути представлена у вигляді алгоритму, який у подальшому доцільно розглядати як частину загального алгоритму процедури дослідження несучої здатності кузовів напіввагонів/вантажних вагонів. Запропонований та представлений підхід до дослідження несучої здатності елементів металокаркасів можливо та доцільно використовувати у разі проведення відповідних робіт у інших галузях машинобудування. Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|