Запропоновано реалізовувати функцію бюджетування "цілеспрямованість" за допомогою форсайту. Розглянуто сутність визначень форсайту з позиції закордонних та вітчизняних вчених-економістів з детальним аналізом кожного визначення. Запропоновано авторське сприйняття його сутності. Досліджено історію виникнення форсайту. Представлено етапи формування корпоративної "дорожньої карти" як одного з інструментів реалізації форсайту. Виокремлено основні проблеми корпоративного форсайту за його використання в практичній діяльності.
Шифр НБУВ: Ж73477Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"