Косарєва І. П. Основи управління процесом ціноутворення на промислових підприємствах / І. П. Косарєва, Г. О. Сукрушева, О. В. Муравйов // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2013. - № 1. - С. 94-104. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто питання ціноутворення в сучасних умовах, адже встановлення ціни на продукцію в ринковій економіці є правом суб'єктів господарювання - підприємства самостійно обирати методику і політику ціноутворення. В той же час необхідність прийняття обгрунтованих рішень викликає складнощі у сфері формування та застосування цін. Піприємство, встановлюючи ту чи іншу ціну на продукцію, що виробляє, повинно орієнтуватися на власну сформовану систему цін в межах товарних асортиментів, враховувати розходження у витратах на реалізацію товару в різних регіонах, порівнювати ціни з відповідними цінами конкурентів. Встановити ціну, не маючи на це необхідних інструментів, знань, методів, досить важко з точки зору фінансово - економічного обгрунтування і одержання бажаного позитивного результату. В цьому процесі наявний високий ступень фінансового ризику. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-861-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|