Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000437365<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сінческул І. Л. Впровадження стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами на машинобудівних підприємствах України / І. Л. Сінческул, М. І. Ларка // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2013. - № 3. - С. 44-56. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто історію та сучасний стан машинобудівного комплексу України. Розглянуто характеристику промислового ринку України, визначено специфіку і основні проблеми маркетингу машинобудівних підприємств. У зв'язку з цим виявлено необхідність формування системи Управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємствах, що відносяться до промислового сектору економіки України. Розкрито сутність стратегії Управління взаємовідносинами з клієнтами, основні завдання CRM-проектів, випадки вдалого чи невдалого впровадження даної системи на машинобудівних підприємствах України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|