Наумова О. Е. Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Визначено роль маркетингових інформаційних систем (МІС) під час забезпечення ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну "маркегингова інформаційна система". Проаналізовано перешкоди під час впровадженя МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначено переваги від впровадження МІС на підприємстві.
Шифр НБУВ: Ж25176Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"