РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000437468<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Наумова О. Е. 
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства / О. Е. Наумова // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 129-134. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Визначено роль маркетингових інформаційних систем (МІС) під час забезпечення ефективного управління маркетингом підприємства. Запропоновано уточнене визначення терміну "маркегингова інформаційна система". Проаналізовано перешкоди під час впровадженя МІС на підприємстві. Охарактеризовано напрями застосування МІС для виконання маркетингових функцій та визначено переваги від впровадження МІС на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського