Мірошниченко К. М. Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання / К. М. Мірошниченко // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 156-161. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.
Визначено основні проблеми розвитку маркетингу, з якими стикаються борошномельні підприємства, виявлено основні тенденції розвитку маркетингу в роботі переробних підприємств борошномельної галузі. Проведено SWOT-аналіз ПАТ "Луганськмлин". Визначено сильні та слабкі сторони в діяльності переробного підприємства борошномельної галузі за сучасних умов господарювання. Намічено шляхи усунення в подальшому таких проблем.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"