РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000437544<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Curbatov O. Yu. 
The "Knowledge marketing": a new trend in a management science world (through the application of the Smell Web by the City of Grasse) / O. Yu. Curbatov // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 117-125. - Бібліогр.: 43 назв. - англ.

Розглянуто прогрес в дослідженні основ концептуального аналізу споживчої компетентності, визначено маркетингове дослідження знання. Вона має на меті пропозицію нової моделі компетентності для кращого розуміння значення, створеного споживачем і фірмою. Концептуальну структуру ілюструє використання Павутини Запаху (Проект Exhalia). Цю ілюстрацію детально розглянуто в другій частині дослідження. Взято до уваги множинність поняття компетентності та сприяння збагаченню теоретичних і управлінських робіт із створення вартості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського