Curbatov O. Yu. The "Knowledge marketing": a new trend in a management science world (through the application of the Smell Web by the City of Grasse) / O. Yu. Curbatov // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 117-125. - Бібліогр.: 43 назв. - англ.
Розглянуто прогрес в дослідженні основ концептуального аналізу споживчої компетентності, визначено маркетингове дослідження знання. Вона має на меті пропозицію нової моделі компетентності для кращого розуміння значення, створеного споживачем і фірмою. Концептуальну структуру ілюструє використання Павутини Запаху (Проект Exhalia). Цю ілюстрацію детально розглянуто в другій частині дослідження. Взято до уваги множинність поняття компетентності та сприяння збагаченню теоретичних і управлінських робіт із створення вартості.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"