РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000437548<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Prischepa N. P. 
Marketing programs improvement and sales stimulation at the enterprise / N. P. Prischepa, A. V. Putintsev // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 140-145. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розглянуто одну з найбільш актуальних проблем управлінської практики - проблему удосконалення маркетингових програм і стимулювання збуту на підприємстві. Увагу приділено вирішенню теоретичних і практичних питань стимулювання збуту на підприємстві. Визначено управлінські підходи до стимулювання збуту на підприємстві. Розглянуто організаційні структури стимулювання збуту та методи стимулювання збуту, що використовуються на підприємстві. Надано рекомендації, що стосуються управлінських підходів до стимулювання збуту на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського