Mishchenko V. I. Development of the regression model for forming and planning the assortment of parapharmaceutical goods / V. I. Mishchenko // Вісн. фармації. - 2013. - № 3. - С. 52-54. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.
Наведено результати досліджень з розробки регресійної моделі для формування та планування асортименту парафармацевтичних товарів, що відображають специфіку реалізації парафармацевтичних товарів. Використання результатів аналізу факторів реалізації засобів лікувальної косметики за допомогою наведених показників дозволить організувати більш ефективну з економічної точки зору модель функціонування аптечних закладів та у повному обсязі забезпечити населення якісними парафармацевтичними товарами.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"