Kobets M. M. Тhe study of modern consumers' attitude to drug advertisement in Ukraine / M. M. Kobets // Вісн. фармації. - 2013. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.Висвітлено особливості сучасного законодавства про рекламу в Україні. Виділено рекламно-інформаційні засоби, що впливають на прийняття рішень про купівлю товарів. Наведено результати опитування споживачів з метою виявлення домінуючих джерел інформації і реклами лікарських препаратів, їх ставлення до реклами лікарських засобів та враження від реклами окремих препаратів. Наведено рівні запам'ятовування та впізнавання реклами: спонтанний (непідказаний), підказаний, тахістоскопічний. Визначено лікарські препарати, рекламу яких пам'ятають споживачі. Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31:Р28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|