Старовойт Т. П. Гендерні особливості мотивації навчально-професійної діяльності студентів технічного ВНЗ / Т. П. Старовойт // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 23. - С. 277-284. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Наведено дослідження гендерних особливостей мотивації навчально-професійної діяльності студентів технічного внз. Проведено порівняння мотиваційних орієнтацій студентів з урахуванням їх статі та самооцінки навчання. Установлено гендерні відмінності рівнів мотивації професійного навчання студентів з високою та низькою самооцінкою навчання.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"