Проскурня М. Г. Вплив якості обслуговування інформаційно-комунікаційних підприємств на продуктивність їх діяльності / М. Г. Проскурня // Бізнес Інформ. - 2014. - № 1. - С. 118-125. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Мета роботи - дослідження впливу якості обслуговування інформаційно-комунікаційних підприємств на продуктивність їх діяльності. Проведено аналіз даних 42 проектів, реалізованих підприємствами галузі інформаційно-комунікаційних технологій України. За допомогою статистичних методів розрахунку коефіцієнтів продуктивності та регресійного аналізу проведено дослідження доцільності впровадження методології з поліпшення процесів CMMI на прикладі українських підприємств. Обгрунтовано гіпотезу про наявність кореляції між рівнем якості надання послуг і продуктивністю діяльності інформаційно-комунікаційних підприємств, а також зростання продуктивності під час переходу підприємства на вищий рівень відповідно до методології CMMI. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є проведення аналізу кореляції між розміром проекту та рівнем зрілості обслуговування підприємства як факторів впливу на його трудовитрати, щоб з'ясувати, чи однаковою мірою вони впливають на порівняно великі та малі проекти, а також дослідження впливу підвищення рівня якості обслуговування завдяки сертифікації вищого рівня на результати операційної діяльності підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)391
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|