Мокіна С. М. Підходи до розуміння та визначення поняття бренда роботодавця / С. М. Мокіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 238-242. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Мета роботи - дослідження існуючих підходів до визначення поняття "бренд роботодавця" та формування авторського комплексного підходу до визначення даного поняття. Проаналізовано та узагальнено підходи багатьох зарубіжних і вітчизняних вчених до визначення поняття бренда роботодавця. Даний аналіз дозволяє сформувати достатньо повне розуміння поняття "бренд роботодавця", яке є відносно новим для українського наукового та бізнес-середовища. Серед основних понять, що характеризують думку спеціаліста про компанію, виділено імідж роботодавця, бренд роботодавця, репутацію роботодавця. У результаті дослідження запропоновано схематичне зображення формування даних категорій у думках спеціалістів на ринку праці - від повної необізнаності про компанію-роботодавця до виникнення бажання рекомендувати компанію іншим як привабливе місце роботи. Запропоновано не ототожнювати поняття іміджу, бренда та репутації роботодавця й використовувати їх у комплексі. Наведено авторські визначення даних понять. Подальший розвиток даної теми запропоновано проводити в напрямку дослідження факторів привабливості роботодавця та внутрішньофірмових інструментів формування бренда роботодавця. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|