Вартанян Г. В. Роль екологічного маркетингу в організації туристичної діяльності / Г. В. Вартанян // Вісн. Одес. держ. екол. ун-ту. - 2012. - Вип. 13. - С. 100-105. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто особливості маркетингової діяльності в туристичній сфері, визначено роль екологічного маркетингу в туристичній діяльності, запропоновано механізм використання інструментів маркетингу в організації туристичної діяльності, зокрема, у сфері екологічного туризму. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-280-211.1 + Ч518.14(4УКР) к95
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25471 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|