РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439138<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Батечко Н. Г. 
Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 25-29. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичне обгрунтування побудови моделі підготовки викладачів вищої школи за умов магістратури. Зосереджено увагу на дефініціях „моделювання” та „модель”. Зазначено, що модель системи професійної діяльності фахівців спрямована на вирішення двоєдиної проблеми: впровадження принципу функціональності в підготовку майбутніх фахівців та удосконалення професійної діяльності у сфері виробництва. Розкрито особливості акмеологічного та синергетичного підходів як теоретико-методологічного підгрунтя моделювання процесу підготовки викладачів вищої школи за умов магістратури. Наведено чинники, які спонукали до вибору зазначеного теоретичного підгрунтя, які дозволяють сформулювати основні принципи, що слугуватимуть основою моделі. Серед них принципи: динамічної ієрархічності, нелінійності, незамкнутості (відкритості), нестійкості, можливості спостереження. Констатовано, що запропоноване теоретико-методологічне підгрунтя забезпечує інноваційний підхід навчання майбутніх магістрів, становлення майбутнього педагога як професіонала й особистості.

Рассмотрено теоретическое обоснование построения модели подготовки преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Сосредоточено внимание на дефинициях „моделирование” и „модель”. Указано, что модель системы профессиональной деятельности специалистов направлена на решение двуединой проблемы: внедрение принципа функциональности в подготовку будущих специалистов и совершенствования профессиональной деятельности в сфере производства. Раскрыты особенности акмеологического и синергетического подходов как теоретико-методологической основы моделирования процесса подготовки преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Приведены факторы, которые побудили к выбору указанного теоретического основания, позволяющие сформулировать основные принципы, которые будут служить основой модели. Среди них: принципы динамической иерархичности, нелинейности, незамкнутости (открытости), неустойчивости, возможности наблюдения. Констатировано, что предложенное теоретико-методологическое основание обеспечивает инновационный подход обучения будущих магистров, становления будущего педагога как профессионала и личности.

In the article are discovered particularities of acme synergetic approach as theoretic - methodological of modeling process of the higher school teachers preparation in master degree condition. The advantages of master degree programs are considered as favorable environment for forming pedagogical personalities capable of constantly develop and perfect on self.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського