РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000439140<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сергеєва О. С. 
Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 36-38. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці ЄС. Виокремлено проблему мовного режиму ЄС, яка на сьогодні є окремим пріоритетним напрямом його діяльності. Зазначено, що андрагоги країн ЄС приділяють велику увагу полікультурності освіти дорослих і розвиткові освіти впродовж життя відповідно до національного менталітету та культурних особливостей країн - членів європейської спільноти. Окреслено роль прийнятих офіційних документів як основи та аргументу європейської інтеграції. Зосереджено увагу на трьох основних етапах історичного розвитку пріоритетних тенденцій освіти дорослих в освітній політиці ЄС, що напряму пов’язані з ними. А саме: наслідки Римського договору (1957 р.) стосовно розвитку освіти дорослих; програма дій 1976 р. щодо розвитку освіти дорослих і прогресивні тенденції в освітній політиці ЄС відповідно до Єдиного Європейського Акту (1986 р.); Лісабонська стратегія 2000 р. щодо розвитку освіти дорослих, яка зазначила важливість посилення географічної мобільності європейців і покращання вивчення іноземних мов. Констатовано, що глобальними тенденціями розвитку європейського освітнього простору стають прагнення до демократичної системи освіти, тобто доступність освіти для всього населення; зростання ринку освітніх послуг; розширення мережі освіти дорослих і зміна соціального статусу людей, які здобувають освіту; пріоритетність фінансування освітніх програм для дорослих; підвищений інтерес до особливостей розкриття здібностей дорослих учнів.

Определены основные тенденции образования взрослых в образовательной политике ЕС. Выделена проблема языкового режима ЕС, которая на сегодня является отдельным приоритетным направлением его деятельности. Указано, что андрагоги стран ЕС уделяют большое внимание поликультурности образования взрослых и развитию образования на протяжении жизни согласно национального менталитета и культурных особенностей стран - членов европейского сообщества. Определена роль принятых официальных документов как основы и аргумента европейской интеграции. Сосредоточено внимание на трех основных этапах исторического развития приоритетных тенденций образования взрослых в образовательной политике ЕС, напрямую связанные с ними. А именно: последствия Римского договора (1957 г.) по развитию образования взрослых; программа действий 1976 г. о развитии образования взрослых и прогрессивные тенденции в образовательной политике ЕС в соответствии с Единым Европейским Актом (1986 г.); Лиссабонская стратегия 2000 г. относительно развития образования взрослых, которая отметила важность усиления географической мобильности европейцев и улучшения изучения иностранных языков. Констатировано, что глобальными тенденциями развития европейского образовательного пространства становятся стремление к демократической системе образования, то есть доступность образования для всего населения; рост рынка образовательных услуг; расширение сети образования взрослых и изменение социального статуса людей, получающих образование; приоритетность финансирования образовательных программ для взрослых; повышенный интерес к особенностям раскрытия способностей взрослых учеников.

The article is devoted to the definition of the main trends of adult education in the educational policy of the European Union. It outlines the role of official documents adopted as the basis of argument and European integration and the development ofadult education as a phenomenon of the educational policy of the European Union; the periods of educational policy of the European Union in general and adult education in particular are listed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського